lauantai 23. toukokuuta 2015

4.Uusi rakkaus

Olin asunut kotona jonkin aikaa, niin muutin omaan asuntoon. Törmäsin uuteen mieheen ja aloimme seurustella. Tämä mies teki minulle oikein hyvää. Hän sai minusta pelkoja pois ja sai minut tekemän asioita joihin en ennen olisi kyennyt. Olemme siis vieläkin yhdessä. Helppoa ei aina ole kuitenkaan ollut. Luottamus ongelma minulla häneen on, sillä yksi kesä hän petti minua ja olemme unohtaneet sen, mutta aina kun hän lähtee viihteelle ystävien kanssa, on minulla luottamus ongelma.
 Joskus hän miettii olenko oikea hänelle, kun mulla ei ole elämää, kun ei ole kavereita. Onko siis niin että minut on tuomittu olemaan yksin, kun ei ole kavereita kiusaamisen takia ja uusia en saa kun vanhojakaan ei ole?? Olen yrittänyt ystävystyä ihmisiin mutta ei tunnu onnistuvan. Mitä pitäisi tehdä?

1 kommentti:

  1. Ku elämässä kerran kolahtaa, ei keneenkään osaa luottaa

    VastaaPoista